czwartek, 27 czerwca 2013

Robert Lewandowski

Dzisiaj dotarł do mnie autograf Roberta Lewandowskiego. Jestem troszkę rozczarowany, bo w liście poprosiłem o dwa a otrzymałem tylko jeden.

PS
Wysłałem dzisiaj list do AC Milan zaadresowany do Mario Balotelli'ego z prośbą o autograf. Do listu dołączyłem kopertę zwrotną oraz IRC. List wysłałem priorytetem i powinien dojść do Mediolanu w ciągu 3-4 dni roboczych czyli w następny wtorek lub środę. Mam nadzieję, że niedługo otrzymam list zwrotny z autografem Super Mario :). Dorzuciłem też od siebie prezent w postaci gumy do żucia o smaku jabłkowym. Mam nadzieję, że ten prezent go rozczuli :D

8 komentarzy:

  1. gratuluję :)
    i fajny pomysł z tym prezentem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! :))
    A na jaki adres pisałeś do Lewego ??? Jak możesz napisz mi na e-maila :))
    Będę wdzięczna...
    maj240@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! wszystkim wysyłają jeden autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ciesz się że masz chociaż ten jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Tez posiadam Ten autograf :) Zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam:>
    http://mojeautografyy.blogspot.com/
    + Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To tak samo ja mialam ... Prosilam o dwa , a dostalam jeden :/ . Ale wazne ze cos jest . :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    Dodałam Cię do listy blogów. Liczę na to samo :)

    http://autografy-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahaa, guma mnie rozwaliła ;D

    OdpowiedzUsuń