czwartek, 13 czerwca 2013

Klaudia Gawor

Dzisiejszym autografem, który czekał na mnie w skrzynce jest zdjęcie z dedykacją od Klaudii Gawor, która wygrała ostatnią edycję programu X Factor. Klaudia Gawor swoim cudownym głosem i wspaniałymi występami zdobyła moje serce od pierwszego odcinka programu. W każdym kolejnym odcinku mocno trzymałem za Klaudię kciuki. Nie miałem ani chwili wątpliwości kto powinien wygrać tę edycję programu. Przyznam się Wam szczerze, że przy niektórych występach Klaudii miałem gęsią skórkę, a w finale aż się popłakałem. Bardzo mocno trzymam kciuki za Klaudię, życzę jej samych sukcesów i bardzo cieszę się, że tak urocza, utalentowana, sympatyczna, młoda osoba ma szansę na wspaniałą karierę. Autograf jest z imienną dedykacją, za którą bardzo Klaudii dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz