wtorek, 25 czerwca 2013

Oliver Kahn

Dzisiaj otrzymałem autograf od Olivera Kahna, który jak pewnie wszyscy doskonale wiecie jest niemieckim bramkarzem. Pierwszym klubem w którym występował był Karlsruher Sportclub i w barwach KSC rozegrał od 1985 roku 128 spotkań przez 9 lat. W 1994 roku przeszedł do Bayernu Monachium, którego barwy reprezentował przez 14 lat!. Jako piłkarz klubu z Bawarii wystąpił w 429 meczach. Oliver Kahn był również bramkarzem reprezentacji Niemiec, dla której przez 11 lat zagrał w 86 spotkaniach. Oliver Kahn zakończył karierę w 2008 roku, choć ostatni mecz w reprezentacji zagrał w 2006 roku. Pamiętam jak mając około 9-10 lat nękałem moją mamę aby kupiła mi jego bluzę bramkarską ;). Bardzo cieszę się z tego autografu. Dostałem go bardzo szybko, ponieważ swoją prośbę wysłałem 6 dni temu (19.06). List został do mnie wysłany priorytetem już następnego dnia od wysłania mojej prośby.

4 komentarze: