sobota, 8 czerwca 2013

Manchester City F.C

Manchester City

Witam,
Korzystając z wolnej chwili postanowiłem podzielić się z Wami moją kolejną zdobyczą. Pare tygodni temu podjąłem próbę zdobycia autografu Pablo Zabalety, mojego ulubionego zawodnika, ukochanego klubu :). Wysłałem list z prośbą o zdjęcie z autografem na adres klubu. Dokładnie po tygodniu od mojej wysyłki dostałem list zwrotny, w którym było zdjęcie całej drużyny z nadrukowanymi autografami z tyłu. W kopercie znalazł się też list, w którym zostało mi wyjaśnione że Manchester City we współpracy z różnymi instytucjami charytatywnymi sprzedaje autografy, z których pieniądze idą na szczytne cele. Tak więc moja prośba nie mogła zostać spełniona, ale dołączenie zdjęcia drużynowego było bardzo miłym gestem ze strony Manchesteru City.



W przyszłym tygodniu spodziewam się kilku nowych autografów więc już niedługo powinny pojawić się nowe wpisy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz