wtorek, 25 lutego 2014

Vitesse

Dzisiaj przyszedł do mnie list prosto z Holandii. Vitesse Arnhem pozytywnie rozpatrzyło moją prośbę i błyskawicznie przysłało do mnie pięć kart z odręcznymi autografami. Prośbę wysłałem rano na adres e-mail, po kilku godzinach dostałem odpowiedź, że paczka została wysłana, a po trzech dniach list był w moich rękach. To chyba najszybciej otrzymana paczka od zagranicznego klubu w całej mojej dotychczasowej przygodzie z kolekcjonowaniem autografem. Wśród tych pięciu przysłanych podpisanych kart znajduje się trzech członków sztabu szkoleniowego Vitesse - Raimond van der Gouw (trener bramkarzy), Hendrie Kruzen (asystent trenera) oraz Albert Capellas Herms (asystent trenera). Pozostałe dwa autografy to zawodnicy - Francisco Santos da Silva Junior i Renato Ibarra.

4 komentarze: