środa, 26 lutego 2014

Feyenoord

Dzisiaj dotarła do mnie paczka prosto z Rotterdamu. W kopercie znalazłem zdjęcia z autografami 22 zawodników, trenera Ronalda Koeman'a oraz sztabu szkoleniowego. Dołączone było również zdjęcie drużynowe. Wszystkie te autografy są odręczne. List przyszedł do mnie błyskawicznie, ponieważ na kopercie data wysłania to zaledwie trzy dni wcześniej. Niesamowicie cieszę się z tej paczki, ponieważ Feyenoord zalicza się do moich ulubionych drużyn. Warto przypomnieć, że w całej historii tego Klubu występowało tam aż ośmiu Polaków, a nie tak dawno grali tam razem m.in. Marek Saganowski, Jerzy Dudek i Tomasz Iwan.

Tak jak wspomniałem wcześniej, Klub podarował mi karty z autografami prawie wszystkich zawodników. Z kadry, która liczy 23 zawodników, otrzymałem autografy 22, brakuje Otmana Bakkal'a. Poza nim zostały przysłane: Ronald Koeman (trener), Jean-Paul van Gastel (asystent trenera), Giovanni van Bronckhorst (asystent trenera), Patrick Lodewijks (trener bramkarzy). Zawodnicy: Graziano Pelle, Daryl Janmaat, Joris Mathijsen, Erwin Mulder, Jean-Paul Boetius, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij, Jordy Clasie, Wesley Verhoek, Lex Immers, Ruud Vormer, Miquel Nelom, Terence Kongolo, Ronald Graafland, Joey Sleegers, Mitchell Te Vrede, John Gossens, Kostas Lamprou, Tonny Vilhena, Ruben Schaken, Elvis Manu, Sven van Beek.

Zdjęcie z autografem Terence Kongolo jest podwójne, więc jedno trafia na wymianę.

     




7 komentarzy:

  1. Gratuluję. Zdobyłeś e-mailem ?

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie gratuluję :)
    Feyenoord kojarzy mi się tylko z van Persiem i Dudkiem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację ^^ A co to taki nagły przypływ z Holandii ? Najpierw Vitesse dzisiaj Feyenoord :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kluby holenderskie bardzo chętnie przysyłają zdjęcia z autografami. Mogę zdradzić, że pozytywnie moją prośbę rozpatrzył jeszcze jeden, duży, holenderski klub. Czekam na list. Będzie to już czwarta drużyna z Eredivisie.

      Usuń
    2. wyczuwam Ajax Amsterdam :)

      Usuń