wtorek, 4 lutego 2014

Koszulki meczowe: Legia Warszawa

Dzień dobry!
Dzisiaj zaprezentuję Wam koszulkę meczową domową Legii Warszawa, którą kurier dostarczył do mnie dosłownie kilka minut temu! Koszulka jest oryginalna (nie replika), w rozmiarze L. Jest to najnowszy model koszulek Legii, ponieważ znajduje się na niej logo nowego sponsora. Bardzo ciężko było zdobyć za darmo tę koszulkę, ale miałem szczęście ponieważ jedna z koszulek miała małą wadę - literówkę w nazwisku zawodnika. Dla mnie nie jest to problemem i dzięki kontaktowi z odpowiednią osobą w klubie, udało się! :)

Sam prosiłem aby na tej koszulce piłkarze nie składali autografów, ponieważ mam już wyjazdową koszulkę Legii z podpisami zawodników.

Niedługo postaram się wrzucić zdjęcie tyłu, bo teraz rozładował mi się telefon, którym robiłem zdjęcie.

Do koszulki dołączone zostały jeszcze dwie smyczki.

4 komentarze: