poniedziałek, 29 grudnia 2014

Bytovia Bytów

Do Bytovii Bytów prośbę o   zdjęcia z autografami / klubowy gadżet / koszulkę    wysłałem zaraz po wywalczeniu przez tę drużynę awansu do I ligi. Pan, z którym rozmawiałem był bardzo miły i od razu zgodził się podarować koszulkę. Powiedział tylko, że będę musiał poczekać bo teraz nie mają ani jednej, którą mogliby przysłać. Po kilku tygodniach dostałem informację, że przyjdzie do mnie koszulka w której zawodnicy świętowali awans. Z załatwieniem koszulki meczowej był problem. Po tej krótkie rozmowie telefonicznej paczka dotarła do mnie w ciągu trzech dni. Na koszulce nie ma autografów, ale jest to kolejny piłkarski gadżet, pamiątka w mojej kolekcji.


PS
Już dziś chciałbym zaprosić wszystkich do odwiedzania mojego bloga w ostatni dzień tego roku. 31 grudnia pojawi się wpis z długo wyczekiwaną, dużą paczką z Rosji. Aby jeszcze bardziej zachęcić do zajrzenia, zdradzę, że obok proporczyka otrzymanego od FC Barcelony (z autografami zawodników) i obok koszulki meczowej Borussii Dortmund od Roberta Lewandowskiego z jego odręcznym autografem, jest to dla mnie trzecia tak imponująca zdobycz. Zapraszam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz