piątek, 11 kwietnia 2014

Koszulki meczowe: Jagiellonia Białystok / Tomasz Bandrowski

Dzisiaj chciałbym zaprezentować Wam koszulkę meczową Jagiellonii Białystok, która dotarła do mnie wczoraj. Jest to koszulka domowa z obecnego sezonu i znajdują się na niej odręczne autografy zawodników. Na koszulce znajduje się m.in. aktualne logo Ekstraklasy. Jest to koszulka Tomasza Bandrowskiego, który w Jadze występuje z numerem 5. Tomasz Bandrowski jest byłym zawodnikiem takich klubów jak np. Energie Cottbus i Lech Poznań oraz ma na swoim koncie siedem występów w reprezentacji Polski.

2 komentarze:

  1. pisałeś do klubu czy bezpośrednio do piłkarza ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i mam nadzieje ze dodasz mnie do ulubionych blogow http://grafybartka.blogspot.com/ ja juz cie dodalem
    a i mam pytanie pisales maila ?

    OdpowiedzUsuń