czwartek, 17 kwietnia 2014

Klubowe gadżety: PSG

Po chwilowej nieobecności chciałbym Wam zaprezentować gadżety prosto z Paryża, które udało mi się w ostatnich dniach zebrać osobiście. Są to dwa gadżety PSG - klubowy szalik oraz piłka. Gadżety te pochodzą z oficjalnego sklepu, mają odpowiednie oznaczenie oryginalności i oczywiście zostały zapakowane w klubową reklamówkę, którą również mam u siebie.

Do Paryża planowałem pojechać już od pewnego czasu, by zdobyć autografy i zwiedzić stadion. Szczęśliwie się złożyło, że rodzina mojej narzeczonej mieszka pod Paryżem i mogliśmy się u nich zatrzymać. Niestety, trafiliśmy na moment, kiedy PSG rozgrywało mecze na wyjeździe i zebranie autografów nie było możliwe, ale w oficjalnym sklepie, kiedy dowiedzieli się, że jestem kolekcjonerem i zbieram również klubowe gadżety, bez najmniejszego zawahania podarowali mi wyżej wymienione dwa gadżety. Bardzo cieszę się z tych zdobyczy i oczywiście jestem bardzo wdzięczny PSG za tak miły gest wobec mojej osoby.

Stadion na żywo jest przepiękny i szczerze polecam go zwiedzić. Może akurat komuś z Was uda się zebrać tam autografy. ;)

5 komentarzy: