czwartek, 12 grudnia 2013

Proporczyki

W mojej kolekcji poza autografami składanymi na zdjęciach i koszulkach znajdują się również klubowe proporczyki. Ostatnio dotarł do mnie kolejny i postanowiłem się z Wami nim podzielić. Pomyślałem jednak, że zaprezentuję Wam wszystkie proporczyki na raz. Moim pierwszym proporczykiem, otrzymanym na prezent, był Manchester City i to właśnie od niego zaczęła się przygoda z ich kolekcjonowaniem. Wszystkie pozostałe propoczyki, tak samo jak koszulki i zdjęcia z autografami, są podarowane od Klubów. W mojej kolekcji znadjują się proporczyki następujących klubów: Manchester City, Termalica Bruk-Bet Nieciecza, Soła Oświęcim, Stal Stalowa Wola, Stal Rzeszów, Polonia Łaziska Górne, MKS Kluczbork. W swojej kolekcji mam również proporczyk z autografami zawodników FC Barcelony, ale znajduje się on w nieco ładniejszym miejscu niż pozostałe, dlatego nie widać go na tym zdjęciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz