czwartek, 12 grudnia 2013

Małe podsumowanie

Niedawno minęło pół roku od założenia tego bloga. Zabrałem się, więc za małe podsumowanie.

Chciałbym Wam wszystkim, którzy odwiedzacie mojego bloga, bardzo podziękować za ponad 13000 wyświetleń. Jest mi bardzo miło, że nadal tu wchodzicie, że dodajecie mój blog na swoich stronach i mam nadzieję, że uda mi się Was zachęcać do odwiedzenia jeszcze przed długi czas.

W swojej kolekcji mam ponad 100 różnych zdjęć z autografami, 16 koszulek z autografami oraz 8 proporczyków i wiele drobniejszych gadżetów różnych klubów (zapalniczki, smyczki, karty kibica, czapki, kubki, podkładka pod mysz, przypinki, stare bilety, długopisy itd.). Wielu z Was pyta mnie, np. przy okazji prezentowania koszulki Legii, czy proporczyka Barcelony, czy kupiłem tę rzecz, czy otrzymałem za darmo. Chciałbym wyjaśnić, że wszystkie rzeczy prezentowane na moim blogu są otrzymane za darmo, jako podarunki od klubów i piłkarzy. Kilka razy wysłałem kopertę zwrotną (np. do Legii, Śląska i Jagiellonii) oraz raz kupon IRC (Mario Balotelli), poza tymi rzeczami na pozostałe zdobycze nie wydałem ani złotówki.

Pół roku temu byłem początkującym kolekcjonerem, który nie znał najprostszych pojęć takich jak np. IRC. Dzięki Wam i waszym blogom poznawałem cały ten świat, zdobywałem najpotrzebniejsze informacje i każdego dnia uczyłem się czegoś nowego. Na pewno jeszcze wiele nauki przede mną, ale już teraz mogę powiedzieć, że niesamowitą radość sprawiają autografy, które udało się zdobyć samemu.

A! i na koniec jeszcze jedno. Wymieniam się tylko tymi autografami, które są umieszczone w zakładce 'na wymianę'.

Dziękuję. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz