wtorek, 19 listopada 2013

Paczka od Realu Madryt

Dzisiaj w skrzynce znalazłem wypchaną kopertę od Realu Madryt. Wewnątrz tej koperty znalazło się pięć zdjęć z autografami, dwa zdjęcia drużynowe oraz list od Klubu. Zdjęcie drużynowe prezentuje zespół na sezon 2013/14. Zawodnicy, których zdjęcia z autografami zostały mi podarowane to  Xabi Alonso, Sergio Ramos, Iker Casillas, Gareth Bale oraz Cristiano Ronaldo. Niestety wszystkie te autografy są nadrukowane. Autografy Gareth'a Bale'a i Cristiano Ronaldo są z kategorii 'wymarzone'. Prośbę wysłałem 8 dni temu.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Mi autografy przysłali po 4 miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysyłałeś list czy e-mail?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłabym się dowiedzieć skąd miałeś adres? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś wysłałam list z prośbą i znaczkiem zwrotnym. Adres jest na oficjalnej stronie Real Madryt.

    OdpowiedzUsuń