poniedziałek, 4 listopada 2013

FC Barcelona!

Otrzymałem dzisiaj paczkę od FC Barcelona. W środku znalazłem kopertę z listem oraz proporczyk z oryginalnymi podpisami: Jordi Alba, Alexis Sanchez, Sergio Busquets Andres Iniesta, Dani Alves, Leo Messi, Neymar, Pedro, Bartra, Xavi i Fabregas. Wszystkie te autografy są odręczne, a proporczyk posiada stosowane oznaczenie potwierdzające oryginalność produktu. Niewiarygodna paczka! Jestem niesamowicie szczęśliwy. To najwspanialsze autografy jakie do tej pory udało mi się zebrać.
Swoją prośbę wysłałem 26 października, więc list dotarł do mnie po 9 dniach.

7 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje!!!! Prosbe do Barcy wyslalem na poczatku roku i nic nie otrzymale, dlatego tez zazdroszcze ci takiej zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. a w jakiej kopercie wysłałeś do nich ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a w lisćie do nich mam napisać ze proszę o autografy całej drużyny czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulację!!
    Musiałeś napisać bardzo przekonywujący list ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULUJĘ ! Świetna paczka i niezła niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :> zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń