poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Andre Villas-Boas

Drugą rzeczą, którą chciałbym Wam zaprezentować jest niespodzianka, którą przygotowała moja narzeczona. Koperta z Anglii, którą znalazłem dzisiaj w skrzynce była dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Po otworzeniu tego listu okazało się, że moja narzeczona napisała list do Tottenhamu i w odpowiedzi na niego, Klub przysłał mi zdjęcie z autografem (nadrukowanym) trenera Andre Villas-Boas'a oraz dołączony list, na którym znalazł się odręczny autograf trenera. Zaskakujące było też to, że list nie był standardowym 'kopiuj-wklej' tylko był napisany w odpowiedzi na list wysłany przez moją narzeczoną. Bardzo cieszę się z tego listu, ponieważ w swojej kolekcji nie miałem do tej pory autografu trenera.

Andre Villas-Boas jako trener prowadził m.in. FC Porto, Chelsea Londyn i obecnie Tottenham.

6 komentarzy: