piątek, 5 lipca 2013

Olympique de Marseille

Otrzymałem dzisiaj bardzo dużą paczkę z Francji, a dokładniej mówiąc od Olympique de Marseille. Paczka wyglądała na naprawdę dużą i nie mogłem doczekać się jej otwarcia. I naprawdę było warto! W kopercie znalazłem list w języku francuskim, plakat drużyny z nadrukowanymi autografami oraz 20 zdjęć zawodników z autografami (nadrukowanymi). Ze względu na to, że tych autografów jest naprawdę wiele podzieliłem je na 5 wpisów. W pierwszych trzech wpisach zobaczycie zestawienie 6 autografów. W ostatnich dwóch wpisach pojedyncze zdjęcia zawodników, z których autografów naprawdę się cieszę. Ze względu na to, że w tym zespole występuje tylko kilku moich ulubionych zawodników, większość autografów idzie na wymianę. Na list z Francji czekałem 9 dni. Poniżej przedstawiam Wam plakat, który dołączony był do listu.

1 komentarz:

  1. Gratuluję, w jaki sposób udało Ci się to zdobyć, poprzez email czy listownie?

    OdpowiedzUsuń