piątek, 19 lipca 2013

Anita Włodarczyk

Anita Włodarczyk jest lekkoatletką specjalizującą się w rzucie młotem. Jej rekord życiowy wynosi 78,30 m i został ustanowiony 6 czerwca 2010 roku w Bydgoszczy. Rezultat ten jest byłym rekordem świata i Europy oraz aktualnym rekordem Polski. Anita Włodarczyk ma na swoim koncie srebrny medal Igrzysk Olimpijskich w Londynie, jest Mistrzynią Świata z 2009 roku oraz złotą i brązową medalistką Mistrzostw Europy z 2010 roku. 2 września 2009 roku Pani Anita została odznaczona przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski. Autograf jest odręczny, z dedykacją oraz rekordem życiowym i uśmiechem :). Na autograf czekałem około dwóch tygodni.

5 komentarzy:

  1. serdecznie gratuluję ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje!!:) ja czekam na autograf Pani Anity, mam nadzieję że w końcu trafi do mnie :D

    Zapraszam: http://autografy-marka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;]

    OdpowiedzUsuń