wtorek, 29 marca 2016

Koszulka meczowa: Paul Pogba!

Zaczynamy z grubej rury! :)

Podczas mojej nieobecności na blogu skupiłem się na zbieraniu koszulek meczowych. Wśród tych, które udało mi się otrzymać są również takie z odręcznymi autografami oraz imienną dedykacją. Jedna z takich koszulek przyszła do mnie chwilę przed świętami, prosto z Włoch. Jest to koszulka meczowa Paul'a Pogby z Juventusu. Na koszulce znajduje się oryginalny odręczny autograf oraz imienna dedykacja z pozdrowieniami.

 

Podobnych zdobyczy mam w swojej kolekcji więcej, dlatego też zapraszam wszystkich do częstego zaglądania na mojego bloga. Gwarantuję, że nie będziecie rozczarowani! :)

3 komentarze:

  1. Gratuluje ;)
    http://autografywiktorii.blogspot.com/2016/03/30-maciej-starega-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow gratulacje:)Pisałeś list czy maila?

    OdpowiedzUsuń