poniedziałek, 13 stycznia 2014

Kolejny list od Śląska Wrocław.

Nowy dzień i nowe autografy. Tym razem w mojej skrzynce znalazła się koperta, której zupełnie się nie spodziewałem. Po raz kolejny Śląsk Wrocław przysłał mi autografy, chociaż nie wysyłałem ostatnio do klubu żadnej prośby. Tym razem w kopercie znalazły się autografy zawodników: Oded Gavish, Amir Spahić, Sylwester Patejuk, Mariusz Pawelec, Sebastian Mila, Rafał Gikiewicz i Tadeusz Socha. Wszystkie te podpisy są odręczne i bez dedykacji.

Prośbę do Śląska Wrocław o autografy wysłałem raz - około 6 miesięcy temu. Od tamtej pory dostałem w sumie trzy listy z autografami. Miło ;).

Autograf Sebastiana Mili, Sylwestra Patejuka oraz Mariusza Pawelca idą na wymianę.

3 komentarze:

  1. Gratuluję! :)
    Fajnie być tak miło zaskakiwanym :) Tylko się cieszyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. to fajnie z ich strony ;)
    gratuluję! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. super autografy..sam oczekuje na list ze Slaska

    OdpowiedzUsuń